Klachten

Bent u niet tevreden over onze dienstverlening of onze producten en wilt u een klacht indienen? Dan verzoeken wij u om eerst contact op te nemen met onze klantenservice. Hopelijk kunnen wij dan snel uw klacht oplossen.

Leidt dit niet tot de gewenste oplossing? Dan kunt u uw klacht sturen naar:

Per email naar:

klacht@livv-health.nl

Per post naar:

Livv Mobile Health
t.a.v. klachtencommissie
Dokter Stolteweg 72
8025 AZ Zwolle
 
Uiterlijk binnen 14 dagen zult u dan een inhoudelijke reactie ontvangen van ons op uw klacht.
 

Wordt uw klacht niet naar uw tevredenheid afgehandeld? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)"