Garantie

Garantie

Op alle producten die rechtstreeks via deze website bij Livv Mobile Health besteld zijn, hoort een minimale garantietermijn van 2 jaar. De wettelijke garantie is van toepassing. 

Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. De wettelijke garantie is nooit verbonden aan een specifieke termijn. Het ene product gaat immers langer mee dan het andere.

Reparatie binnen de garantie

Raakt binnen de garantie uw product defect, bij normaal gebruik, dan kunt u het product kosteloos retourneren aan Livv Mobile Health. U kunt hiervoor, na contact met onze klantenservice, het retourformulier invullen op deze website.

Wij zorgen dan voor een spoedige afhandeling en vervanging van uw defecte product.

Reparatie buiten de garantie

Raakt uw product defect buiten de garantie, dan kunt u, na contact met onze klantenservice, het product kosteloos retourneren aan Livv Mobile Health.

Indien u het product opstuurt, zal er een onderzoek worden gedaan naar de schade en de bijbehorende kosten voor de reparatie. Op basis van dit onderzoek zal u een prijsopgave worden gedaan van de reparatiekosten. Als u deze prijsopgave niet accepteert dan zullen u onderzoekskosten in rekening worden gebracht. Als u deze prijsopgave wel accepteert dan vervallen deze onderzoekskosten.