Neem contact met ons op

Heeft u vragen over onze dienstverlening of wilt u hulp bij het gebruik? Dan kunt u op de volgende manieren contact met ons opnemen:

 085 - 0471 570 (lokaal tarief).

bereikbaar op werkdagen van 08:30 tot 17:30 

 

support@livv-health.nl 

 

U kunt ook onderstaand formulier invullen met uw vraag of opmerking:




Informatie op de website

Prijzen

Alle genoemde prijzen op het Consumenten gedeelte van deze website (te herkennen aan de weblink www.livv-health.nl/consumenten/ ) zijn inclusief BTW.

Handleidingen

Op deze website kunt van de verschillende producten handleidingen of meer uitleg vinden over de werking. 

Alarmering

In het Mobiel Alarm startpakket vindt u een handleiding. Bent u deze kwijt, dan kunt u via deze link de handleiding bekijken (als PDF).

Zoekt u hulp bij het instellen van uw mobiele alarmtelefoon? Kijk dan bij de toestel handleidingen

 

Veelgestelde vragen

Mobiel Alarm

Krijg ik altijd iemand te spreken als ik het alarmnummer bel?

De alarmcentrale van Livv is een professionele organisatie en altijd bemand met goed opgeleide mensen. U krijgt dus nooit een computer of antwoordapparaat aan de lijn. Deze alarmcentrale is 24 uur per dag, 365 dagen per jaar bereikbaar, in Nederland en vanuit het buitenland.

Werkt mijn alarmknop ook als de telefoon uitstaat?

Nee, een alarmknop op mobiele alarmtelefoons werkt alleen als het toestel ingeschakeld is.

Werkt Mobiel Alarm ook als ik geen bereik heb met mijn mobiele telefoon?

Nee, als uw mobiele telefoon om wat voor reden dan ook niet meer kan bellen (u heeft geen beltegoed, u heeft geen mobiel bereik, uw mobiele abonnement is geblokkeerd) dan kunt u ook de Livv alarmcentrale niet meer bellen. Sommige toestellen (kijk hiervoor in de handleiding van uw telefoon) kunnen dan nog wel 112 bellen.

Meer vragen

Mobiel ECG

Zijn er kosten verbonden aan het gebruik van de Kardia Mobile app op mijn eigen telefoon?

Het gebruik van de Kardia app zelf is gratis. Het versturen van de hartfilmpjes naar uw behandelend arts gaat via dataverkeer. Als u geen Wifi gebruikt maar uw mobiele dataverbinding dan wordt uw mobiele databundel gebruikt. Een hartfilmpje versturen van 30 seconden is ongeveer 1 MB aan data verbruik.

Ik kan hartfilmpjes maken op mijn telefoon, maar ze worden niet verstuurd naar Livv?

Zorg ervoor dat u een werkende internet verbinding heeft op uw mobiele telefoon. Dit kan via Wifi of mobiel internet. Zonder internet verbinding kunnen er geen ECG’s verstuurd worden.

 

Meer vragen

Informatie over uw bestelling

Retourneren

"Bent u niet tevreden over uw bestelde product of dienst? Dan kunt u binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling aangeven dat u het product wenst te retourneren en de dienst te annuleren. U krijgt dan zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na uw melding het door u betaalde aankoopbedrag retour, inclusief eventuele verzend of administratiekosten."

Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Na uw retourmelding heeft u 14 dagen de tijd het product aan ons retour te zenden. 

Meer informatie over retourneren.

Betalen

Producten en diensten die u online aanschaft, kunnen betaald worden met iDeal, via de betaalpagina van uw eigen bank.

De iDEAL betalingen worden verzorgd door Mollie, op uw bankafschrift staat uw betaling dan ook vermeld onder "St Mollie Payments".

Achteraf betalen

U heeft ook de mogelijkheid voor betaling onder rembours. U dient dan direct het bedrag over te maken per pin of contant aan de postbezorger. De extra kosten die we hiervoor in rekening brengen bedragen € 15,- excl. BTW.

Garantie

Op alle producten die rechtstreeks via deze website bij Livv Mobile Health besteld zijn, hoort een minimale garantietermijn van 2 jaar. De wettelijke garantie is van toepassing. 

Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. De wettelijke garantie is nooit verbonden aan een specifieke termijn. Het ene product gaat immers langer mee dan het andere.

Levering van uw bestelde product of dienst

Direct na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een bevestiging per email. Afhankelijk van het bestelde product of dienst zijn er dan de volgende mogelijkheden:

  • Alleen een dienst: u ontvangt per post of email meer informatie en een handleiding hoe u het gebruik kunt activeren.
  • Een (fysiek) product: binnen 24 uur na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u van onze koerier per email het geplande tijdstip van bezorging. U kunt dan eventueel via deze email ook een andere bezorg afspraak maken.

Installatie hulp aan huis

Heeft u voor de optie gekozen om bij u thuis geholpen te worden met het installeren en gereed maken van uw product of dienst? Dan ontvangt u per email een uitnodiging om een afspraak te maken met één van onze medewerkers.

Deze medewerker zal dan tevens het door u bestelde product meenemen.

Vooraf ontvangt u de naam van de betreffende medewerker, deze zal zich ook altijd op uw verzoek kunnen legitimeren.

Belangrijke informatie voordat u klant wordt

Voordat u gebruik gaat maken van de producten en dienstverlening van Livv Mobile Health zijn er een aantal belangrijke zaken om te weten:

1. Algemene voorwaarden

Voordat u uw bestelling plaatst op deze website, moet u akkoord gaan met onze algemene voorwaarden. Deze zijn opgesteld door Thuiswinkel Waarborg en bepalen uw rechten en plichten bij het doen van een online aankoop.

2. Gebruikers voorwaarden

Voordat u overgaat tot daadwerkelijk gebruik van onze diensten moet u akkoord gaan met de gebruikersvoorwaarden. Hierin staat onder andere omschreven wat u wel en niet mag verwachten van onze dienstverlening.

3. Privacy voorwaarden

Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, is het belangrijk om een persoonlijk profiel aan te maken in Mijn Livv. Hierin kunt u, naar eigen keuze, relevante informatie opslaan die ons helpt tijdens het assisteren in noodsituaties of bij de beoordeling van uw meetgegevens.

Uw informatie zal dus, na uw expliciete goedkeuring, gedeeld worden met onze alarmcentrale en onze medische dienst. 

Uw persoonlijke informatie zal nooit gedeeld worden met andere partijen dan deze alarmcentrale en deze medische dienst.

Multidisciplinaire Richtlijn Preventief Medisch Onderzoek. 

Specifiek het product Mobiel ECG valt onder de Multidisciplinaire Richtlijn Preventief Medisch Onderzoek zoals opgesteld door de KNMG. 

Hierin staan een aantal aanbevelingen omtrent het zo goed mogelijk informeren van de gebruiker van een Preventief Medisch Onderzoek (PMO). 

Ga naar deze pagina voor meer informatie omtrent Mobiel ECG:

a) welke aandoening(-en) of gezondheidsproblemen het PMO vroegtijdig probeert te signaleren;

b) op welke risicofactoren en/of ziektemaker(s) het PMO is gebaseerd;

c) op welke doelgroep(en) het PMO zich richt;

d) welke criteria gelden om vast te stellen of iemand tot de doelgroep behoort;

e) wat de beoogde vervolgacties zijn bij een ongunstige uitkomst van het PMO.

Klachten

Bent u niet tevreden over onze dienstverlening of onze producten en wilt u een klacht indienen? Dan verzoeken wij u om eerst contact op te nemen met onze klantenservice. Hopelijk kunnen wij dan snel uw klacht oplossen.

Leidt dit niet tot de gewenste oplossing? Dan kunt u via onderstaande knop naar de klachtenpagina.

Wij zullen binnen 14 dagen reageren op uw klacht.

Wordt uw klacht niet naar uw tevredenheid afgehandeld? Dan kunt u via deze link van Thuiswinkel Waarborg een klachtenformulier inzenden. Ook kunt u het Europese klachtenformulier van het ODR Platform gebruiken.

Klachtenpagina